Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Ahlussunah Wal Jama'ah

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

29.8.10

YB Teo kena belajar tutup aurat macam gambar ni

YB Teo, kamu kena belajar dengan puak kat dalam gambar ni. Mereka menutup aurat. Aurat yang digariskan oleh Islam Hadhari agaknya.

Atau pakai bikini je macam kat bawah ni.


MANA PERKASA???? Takkan senyap je kot? Buatlah bantahan!

Nota kaki: tidaklah pula blog ini menyokong YB Teo atau menyebelahi Parti Haramjadah DAP, tetapi respon melampau yang jelas menjengkelkan telah memaksa blog ini memberi respon sebegini. Islam itu mudah dan tidak menyukarkan. Maka, tidak salah kita menunjuk rasa hormat pada sang kafir yang membantu untuk kebaikan masjid tersebut. Tiada hormat buat mereka yang tidak reti menghormati.

Usah dilayan Negara Pengemis seperti Indonesia

Pemimpin Indonesia memang bacul kalau berdepan dengan perusuh jalanan. Terkadang, Harimau bangga bila PDRM bertindak berani (dan sedikit kejam) terhadap perusuh jalanan yang menghuru-harakan hari-hari tenang rakyat yang terbanyak.

Indonesia seumpama tidak sedar bahawa mereka sudah lama "mengemis" di Malaysia.

Setakat bendera nak dibakarnya, langsung tidak meninggalkan kesan sebenarnya. Jadi, usahlah dilayan sangat.

Kita haramkan sahaja pengambilan buruh Indonesia di Malaysia. Kepala tak pening, Negara aman dan jenayah pun kurang.

Namun, kasihan juga pada penagih lendir cipap orang Indon yang selalu naik-turun rumah pelacuran di Malaysia kerana menjadi hamba seks pada rakyat Negara pengemis.

Harimau: Bahasa kasar sikit sebab Indon dah main kasar banyak.

Bab Agama, PERKASA dan UMNO sahaja yang betul!

Naik meluat bila melihat puak PERKASA dan tukang lap berak pemimpin UMNO berpura-pura menjadi Hero dalam isu YB Teo masuk masjid. Bukankah ada peristiwa sebegini di zaman Rasulullah SAW yang boleh dijadikan rujukan?

Di mana kalian bila Pak Lah (dan yang lain-lain) ketika mengalungkan bunga di tugu Negara?

Jangan jadi balaci. Jangan jadi Anjing. Terutama di bulan Ramadhan yang mulia. Kekayaan dunia bukan boleh dibawa masuk kubur.

Macamlah pemimpin PERKASA dan UMNO tu lurus macam pembaris. Jangan biarkan Islam menjadi bahan sendaan orang-orang kafir.

Yang ikhlas,

Aku yang tak berapa lurus sangat.

24.8.10

Kiyamak

Sebuah surau baru di Taman Impian Pulai Impian, Temiang, Seremban telah disimbah dengan cat merah awal pagi ini. (sumber)

Satu reaksi aku yang mampu meluahkan amarah dan mengelakkan tindakan pihak berkuasa.

KIYAMAK ANJING!!!

Tolong...tolong jangan kejutkan Harimau yang sedang puasa! Tolong cari banjingan tu sampai dapat!!!!!!

19.8.10

Pelakon Porno Mencabar Orang Melayu?

Tak payah bagi respon pada pelakon porno yang telah diangkat jadi Presiden tu. Kita pun dah tengok aksinya dalam video porno yang mana; nak "main" pun kena bersungguh-sungguh. Lemah.

Biarlah ahli parti dia sahaja melayan gelagat pelakon porno tu. Tugas kita orang Melayu adalah melaksanakan ibadat Ramadhan bersungguh-sungguh.

Kalau dia banyak sangat bunyi lagi, kita tarik selengset kulit kote dia yang kulup tu dan bagi anjing makan.

Sonang kan?

Jumpa lagi sobab den nak poie terawikh!