Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

5.4.11

Ianya Mirip Anwar,,,Macam semut hitam...

Video seks semakin memeningkan. Penzina didalam video tersebut mirip Anwar ibrahim..tetapi untuk kepastian 100%, seorang umat pun tak berani untuk mengaku bahawa itu adalah Anwar Ibrahim. Semuanya berkias-kias. Kalau dalam mahkamah, sudah tentu kes seperti ini akan digugurkan.

Nik Nazmi dan Chegubard tiada hak untuk mengatakan bahawa susuk tubuh Anwar tidak seperti susuk penzina di dalam video. Sebab apa? Sebab mereka tidak pernah bersetubuh dengan Anwar. Mana diorang tahu ye tak? Keluarga Anwar juga menafikan bahawa itu adalah Anwar.

Parpukari, Dr. Novandri dan Papagomo lagilah tiada kredibiliti untuk menuduh itu adalah Anwar. Duduk dekat dengan Anwar pun diorang tak pernah.

Yang layak, hanya Saiful Bukhari sebab barua ni "mendakwa" pernah ditusuk sembilu berurat Anwar. Namun apabila difikir kembali, kalaulah Anwar dikatakan mudah berzina dengan "China Doll" atau "Siamese Doll", mengapa pula Anwar memilih nak menutuh mencirit pink si Saiful?

Ah sudahh...nampaknya, Saiful pun dah terkeluar senarai. Dakwaan bahawa itu adalah Anwar akan hanya dipercayai jika .....

ADA SESIAPA YANG BERANI MENGATAKAN DENGAN BERSUMPAH BAHAWA ITU ADALAH ANWAR DAN MENGELUARKAN BUKTI JELAS. SETAKAT NAK KENA JULINGKAN MATA BARU NAMPAK GHOMAN, SIMPAN YO LAH VIDEO TU DATO' T OIIII!!!

Aku teringat suatu ayat atas kaset ceramah Zul Kulim masa tahun 1998...masa tu top kisah Murtad dan VIP mati jadi babi hitam...Atas kaset itu tertulis "fitnah akhir zaman umpama semut hitam di batu hitam di malam yang kelam "....

Nota kaki: Mintalah bantuan CSI Las Vegas....kasik jelas sikit gambar tu. Hehehe...

10 comments:

Hanz Newman said...

Gua banyak suka lu neutral cenggini Pak Belang...kelas gitu! Salah totap salah yo tak! Dah botui, kito sokong la!

Hehe

kulatlapok said...

hanya Zul Kulim sahaja yg mengaku 110% anwar terlibat dalam pembikinan video tersebut.

Harimau-Menaip said...

Newman,

Cayalah...omputih boleh cakap melayu....hahaha

Anonymous said...

Mana bole Saiful bagi pengesahan.. Kejadian dia dah lama sangat... Sempat nak ubah shape badan... Benda yg kt bawah tu pon bole ubah apa...

Anonymous said...

Assalamualaikum anak cyberku,

Bukan "Melantangkan suara suara kecil' tetapi "Mengaumkan..."

Apa khabar?

Harimau-Menaip said...

Waalaikumussalam Ibu..

Ibu sihat? Dah habis belajar ke Bu?

melayuangkat said...

Anak Cyberku,

Coursework sudah selesai, Alhamdulillah..sudah mula tulis thesis, InsyaAllah 120 pages..

Back to this subject matter..orang dalam video puaku tu memang mirip Anwar, mungkin bukan Anwar tapi HANTU RAYA Anwar..

Anonymous said...

tok rimau aku mahu kasi tok satu link you tube... aku fikir tok pasti suka...harap tok boleh lah letak di blog tok nanti vedio ini...http://www.youtube.com/watch?v=Z1OLMLYNs9k......

Anonymous said...

tak payah dok bertekak, pi ambil wuduk, solat hajat, baca yasin dan berdoa ya allah laknatlah pelakun yang menyamar sebagai nwar itu kerana dia telah melakukan fitnah yang dahsyat terhadap nwar dan amalkan selama 40 malam. selamat berusaha.

Anonymous said...

seket ari lagi ada pulak makluk asing mengaku ada bideo sek anuar ngan kambing ? lembu? abislah duit grombolan buat bayar penfitnah...sejarah jaman jahiliyah berulang kembali..dulu TUN abu jahal, DATO sri abu lahab & Dato2 sri jaliyah yg lain upah para penyair handalan utk membuat pitnah pada nabi muhammad s.a.w tapi jaman ini di upah blogger utk tabur pitnah..