Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

30.3.11

Parpukari Si Keling Mabuk Todi (II)

Ada yang kata itu adalah air berkarbonat. Ada juga yang kata itu bukan Parpukari.

Aku ada baca {klik SINI}yang tunjuk gambar "yang didakwa" adalah Parpukari sedang berpeluk dengan KJ. Korang baca habis dan cuba tanya penulis blog tu.

Dan, muka "thambi" kaki tonggang tu banyak juga kelihatan di majlis blogger UMNO dan majlis berkaitan Mukhriz. Hmmm....KJ dan Mukhriz...ironi betul "Keling Mabuk" ni...(kredit gambar: Minaq Jinggo fotopages)



Kalau dia bukan Parpukari, siapa pukimak ni? Bila aku tanya member-member UMNO aku, semua kata dia adalah Parpukari.

Pantek...tak mengaku pulak barua ni...masa kau tulis

"1. Tolong buktikan ini adalahParpukari dan juga buktikan yang didepan mamat ni adalah arak! Sekian, Terima kasih

Tengahari nanti ada cerita panas pasal si Juburi yang kuat berzina dan selalu menipu!" (klik SINI)

mesti kau baru habis watai.. Kalau kau ada depan aku, masak kau Parpu.

Bab air tadi, aku belum pernah pergi mengeteh air coke bubuh dalam gelas Guiness...bila aku tanya Mummy Pub kat Taman AST Seremban, dia kata, kalau COKE MESTI ADA STRAW!!!! Itu adalah "standard" bila air Coke duduk semeja dengan arak!!!

LEPAS NI, JANGAN PARPUKARI CAKAP "ITU BUKAN AKU...PERUT AKU TAK BUNCIT MACAM TU..."

ps: kalau barua ni dibayar untuk menulis blog, memang bangang la sapa yang bayar tu...

8 comments:

azman kamarul said...

Jangan pelik keling mabuk ini akan terus dilanggani puak gila babi umno.

Anonymous said...

x habis2 pasal fitnah bodoh ni.gaya penulisan kau yg terburu2 tu mnunjukkan bukan parpukari yg mnum todi, sbaliknya ko la yg mnunggang todi..bangang nye pnulis..bertobat la..

Anonymous said...

Spesis yang sama akan melindungi spesis-spesisnya

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

salam tok ghimau..

parpukari kantoi sudahhhh...!!

Anonymous said...

dna keling mabuk ni la yang selepet di lubang jubur saiful tu.

Anonymous said...

pukimak kau, kalau kau anak jantan email je dia, buat apa melalak kat blog kau yang tak laku ni..ini email dia aku kasi kat kau...1housepk@gmail.com

Anonymous said...

tabik la bro

Anonymous said...

SPESIS-SPESIS BARUAH umNGOK!!!!!

-wakleman