Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

19.8.10

Pelakon Porno Mencabar Orang Melayu?

Tak payah bagi respon pada pelakon porno yang telah diangkat jadi Presiden tu. Kita pun dah tengok aksinya dalam video porno yang mana; nak "main" pun kena bersungguh-sungguh. Lemah.

Biarlah ahli parti dia sahaja melayan gelagat pelakon porno tu. Tugas kita orang Melayu adalah melaksanakan ibadat Ramadhan bersungguh-sungguh.

Kalau dia banyak sangat bunyi lagi, kita tarik selengset kulit kote dia yang kulup tu dan bagi anjing makan.

Sonang kan?

Jumpa lagi sobab den nak poie terawikh!

7 comments:

mountdweller said...

Salam Tok Rimau

Hai garangnya Rimau yang puasa nih!

Sorry gurau jer tu, lama tak bertandang ke sini.

LovePerak said...

hehe lama harimau tak update blog... kerat je kote dia tu.. tak boleh pakai dah pun... hahaha

kulatlapok said...

salam bro..ha ha ha manyak lama x berkomunikasi di alam maya ni.. bila kita banyak soal ada blogers kata idea wa dia setakat buku lali je.

Jeng jeng lahni camne ni diaorang asyik kutuk PAS bertemankan kawannya (DAP) yg selalu x sebulu dlm perbincangan. Lahni pulak kawan UMNO dalm BN pun dah menunjukan ala-ala DAP camtu.

Mari kita tengok sapa yg akan melenting dalam UMNO. PERKASA..?? JANGAN CAKAP LE macam negeri ni dia saja yg layak...entahlah.

ISAC said...

Salam bro,

Pengamal seks oral sepatutnya didakwa sahaja. Bukti ada...

Wake UP! said...

Kalau nak jadi lebih terkenal, berlakonlah filem porno dengan peliwat tu pulak.

Lepas tu uploadkan ke laman web lucah. Gerenti meletup.

Harimau-Menaip said...

Lama dah tak menaip...2 bulan agaknya.

Bila Cina Kulup ni memekak, baru terasa bahang sikit.

Suruh dia berubat batin dulu baru nak cerita perihal Bumiputera.

Cis!

Isa said...

Salam Bro,

Lama tak menaip? Welcome Back Bro.!!!

Gua malas layan cerita opera porno cina tu... orang yang takda moral, boleh jadi pemimpin ke..???