Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Ahlussunah Wal Jama'ah

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

29.12.10

Raja Binatang

Harimau adalah Raja Binatang (bukan Singa). Harimau yang dimaksudkan adalah termasuk yang menaip ataupun yang bermain bolasepak. Keluarga Harimau spesis Malaya telah menang bola sebentar tadi. Keluarga Harimau spesis Menaip akan cari jersi Harimau Malaya esok!

Tabik Spring buat HARIMAU MALAYA!!!

kredit gambar: facebook.com/nike football indonesia

27.12.10

Garuda Parah. Tidak Bisa Terbang Pulang Ke Indonesia.

Jika Sang Garuda tidak bisa terbang, mungkin mereka pulang dengan mengupah tekong- tekong haram yang membawa pendatang haram masuk ke Malaysia. Siapa tahu bukan?

Sudah lama benar tidak melihat "kemenangan yang penuh kejantanan" seperti malam tadi. Setelah terkulai di celah kangkang Garuda pada pusingan awal Piala Suzuki, nyata, Sang Harimau sudah tidak mampu menghirup bau hapak daki celah kangkang itu.

Jika Harimau Malaya mahukan rakyat berasa yakin dan stadium penuh ketika mereka beraksi, tumpaskan Sang Garuda di tanah mereka sendiri.Ulangi kehebatan Hang Tuah. Kita Sang Harimau. Kehijauan hutan adalah mainan kita. Begitu juga dengan kehijauan padang.

BUKTIKAN BAHAWA "KETUANAN HARIMAU" MASIH RELEVAN DI PERSADA BOLASEPAK ASIA.

Kejutkan Korea Selatan, Jepun, Iran, China, Korea Utara dan Australia. Hantar mesej bahawa nyawa bolasepak mereka berada di hujung tanduk kerana SUDAH TIBA MASA HARIMAU MENCARI MANGSA!!

Tahniah Skuad Harimau Malaya.

nota kaki: lupa sumber gambar. Siapa tahu gerangan tuan punya gambar, sila beritahu saya.

23.12.10

Dr. Harimau Menaip

Aku suka membaca blog Aidid sebab dia dengan brilliant nya mendedahkan pukimak- pukimak Bangsa yang tak habis- habis balun duit orang Melayu dan menjadi kaya-raya. Bab kaya - raya aku tak kisah sangat, tapi bab balun duit anak bangsa...tu yang aku rasa cukup marah dan menyampah.

Hujahnya yang berilmiah dengan rujukan- rujukan yang mempunyai asas yang kuat cukup membuatkan aku terkesima. Kalau AC Mizal, Boss E-Dymium , Azizan Osman, Dr. Aura Seri dan ramai yang rasa nama mereka di "fakap" (pinjam ayat Aduka Taruna), sila berikan hujah anda. Buktikan anda bukan Doktor penipu ala anjing yang meniduri bangkai anjing yang lain.

Aku hanya menjadi saksi dan siapa yang benar, aku akan sokong. Kalau terbukti mereka "kencing" budak Melayu, aku akan "fakap" (pinjam lagi) habis- habisan. Aku cakap serius ni (sambil membuntangkan mata).

Yang membuatkan aku membuat satu entry khas menyentuh isu ini kerana Aidid mendedahkan di http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/12/md-dan-phd-mickey-mouse.html berkenaan terdapat nama- nama besar dalam bidang MLM menggunakan title DR., PROF EMIRETUS dan SIR untuk "mengencing" anak Melayu. Aku belum tahu ini benar tapi ini tuduhan serius beb!

Kalau aku dituduh sebegitu, dan-dan aku bukak laptop dan buktikan yang Aidid tu salah! Tapi kalau memang title tu kencing, dah tentu responnya adalah "senyap" je lah kan? Budak Melayu yang dah tau benda ni, memang serah tengkuk kat penipu- penipu ber title DR. ni lah. Duit korang ye tak? Aku manalah ada hak nak marah.

Korang baca blog Aidid pas tu kasik tau kalau korang percaya atau tidak. Ingat, kalau tak percaya, sila berikan aku sebabnya. Kalau hujah kosong macam jubo itik, baik korang takyah bagi pandangan.

Aku dengan banggannya menggelarkan diri aku sebagai DR. HARIMAU MENAIP!

One more thing, aku ada member yang jual produk Score A pas tu dia kata " produk tak penting beb. Yang penting boleh buat duit...."

Masa tu, aku senyap je la. Bila aku baca imej yang Aidid paparkan, tau lah aku nak tazkirah member aku tu nanti. Siap lu!

20.12.10

Kaum Banjingan

Korang baca http://www.seksualitimerdeka.org/

Lepas tu tengok ada satu macha pertikai enakmen Syariah (terutama di Negeri Sembilan).

Aku taknak cakap banyak kecuali.......


SEMOGA KAU DIBAKAR DI NERAKA!

10.12.10

ISA, cuba kau layan video ni.

Daripada mana asal usulnya nama Syed nih...???
Siapa yang mula peloporinya...???
Adakah di kalangan susur galur Nabi Muhammad SAW atau Saidina Ali yang mengunakan pangkal nama dengan gelaran Syed/Syarifah..???
Atau ianya adalah satu gelaran yang di cipta oleh saudagar2 Arab yang mengaku kononnya mereka adalah berketurunan Nabi SAW...???"

Secara jujur... gua pun nak tahu juga nih... bagi menambah ilmu pengetahuan....jika ada sesiapa yang sudi berkongsi ilmu pengetahuan berkaitan permasalahan ini... di persilakan... dan gua ucapkan jutaan terima kasih buat semua... (dipetik dari http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2010/12/benarkah-keturunan-syedsyarifah-ini.html)


ISA, cuba layan video ni. Rasanya ada jawapan untuk soalan lu tu. ;)