Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

8.5.11

Tolong Jangan Melancap

Aku tak suka letak gambar porno ataupun video seks kat blog aku sebab taknak orang melancap depan pc. Nanti aku jugak yang dapat dosa. Ye tak? Tapi, ada satu pelakon ni yang juga dicoretkan di blog ISA telah buat aku panas. Panas sebab bermuka-muka. Aku nak dedahkan betina ni.

Nama dia Nurul Ain Nordin. Blog dia http://gnolaqeda.blogspot.com, Bunyi dah macam Al-Qaeda. Aku malas cerita banyak tapi kau tengokla betina ni punya aksi.







Tiga gambar pertama memang ayu walaupun buat aku tertanya-tanya apa pemahaman mangkuk ni pasal menutup aurat. Gambar keempat buat aku tak jadi nak tertanya-tanya lagi!

Kalau zaman Arwah Mohamad Rahmat, dah lama kena budak ni. Menteri sekarang ni je lembab sikit. Buek malu Jolobu yo!

6 comments:

Anonymous said...

argh sedap nya aku melancap aku pancut depan pc. sedapnya

Anonymous said...

ish ish ni nak melancap ni, tapi dari melancap baik aku balun budak perempuan tu, dah dia memang gatal nak kena balun, tak pu aku jual kat hantu raya alias pelakun yang menyamar anwar brahim.

kaki lancap said...

Tak la beso mana buah dadanya nk ditayang2 kt orang ramai... Kalau putih kulitnya, mau gak aku melancap dibuatnya.... hahaha...

melayuangkat said...

Assalamualaikum anak cyberku...

Mungkin wanita ini masih belum mendalam penghayatan Agamanya..walaupun lahir sebagai seorang Muslimah belum menjanjikan apa apa jika kita tidak BerILMU. Itu pun Ilmu Islam yang sebenarnya.

Sebab itu Islam amat beratkan kita menuntut Ilmu, kedua Ilmu dunia dan akhirat. Kedua sama penting. Moga Allah swt mengampunkan dosa kita dan kita terus tergolong dalam golongan mereka yang sentiasa mendapat Taufik dan Hidayahnya, InsyaAllah.

Anonymous said...

la! lahir kek jolobu ko kolopehlah..den ingat lahir ke landon ko! paris ko! new york ko! ruponya anak n9..golodek eh! kosian kek omak abah engkau banyak dapek pahalo...musti omak abah ekau sonang hati dapek anak pandai cari duit...mat rahmat pon sotim nengok budak nie apo laie anak yatim bogorak-gorak budak dio dalam seluar..bukan molancap laie dah torpancut dah!

Anonymous said...

Kesian pada mak ayah dia... anak sanggup bergambar asampai nampak tungkik... ALASAN : kerana sesuap nasi??? boleh terima ke alasan nie wahai kawan-kawanku yang waras???