Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

29.12.08

Logo PKR Wajar Diubah

Parti Keadilan Rakyat


Eye On Israel

Eye Of Ra

Apron Freemason




Eye Of Horus





Symbol Iblis Illuminati






Eye Of Pyramid



Bismillahirrahmanirrahim.


Sila baca dahulu di s.i.n.i.

Harimau cuba mencari persamaan yang wujud diantara logo Parti Keadilan Rakyat dengan simbol-simbol yang dinyatakan. Terdapat persamaan dalam perbezaan. Selepas ini, pasti akan ada yang menyatakan dan menempelak Harimau kerana berpendapat begini. Percayalah, kita seharus menyoal diri kita dahulu "Siapa yang akan menegur aku/kami kalau bukan saudaraku yang seagama dengan ku?".



“Barangsiapa yang menentang Rasul setelah jelas kebenaran baginya dan mengikuti jalan yang bukan jalan orang-orang Mukmin, Kami biarkan dia berkuasa terhadap kesesatan yang telah dikuasainya itu dan Kami masukkan dia ke dalam neraka Jahannam dan Jahannam itu seburuk-buruk tempat kembali.” (An Nisa’ : 115 - Maksud Firman Allah)

Tidak sukar untuk menukar logo berbanding dengan soal-jawab di dalam kubur.


Wallahualam.



4 comments:

tepet said...

den memang duk umah je......

den tongah patah kaki....keto masuk bengkel.... tak eh nak pi memano tu yang melekat tu hik hik hik....2hari lopas keto den keno hantam dongan bas...kek exit tol somban.....baru nak bayar tol kono hantam bas ampeh tul.....nasib den takdo papo...keto je teruk

tepet said...

tak jugak...den khamis ni dah start keje lain...kek pendalaman la pulak..tak tau ado ko tak line tenet....kut tetibo dah tak update blog tu pepaham je la hik hik hik

Topengperak_Xinwugi® said...

Salam... aku setuju dengan cadangan ni, walaupun nanti ada yang amik remeh, tapi yang remeh tu la sbnrny paling berat.

Sri Kijang said...

Salam kepada semua pemuda bangsa...

Aku merupakan seorang yang suka kata kepada yang buat tak betul dan sokong kepada yang benar dijalan kebaikan.

Aku ahli UMNO , dahulu aku tidak puas hati dengan semua perjalanan setengah golongan yang memang berkepentingan.

Tetapi sejak aku bersabar dan mengikut arus perubahan yang telah dibuat kepada rakyat, pembangunan dan kemudahan yang telah kerajaan berikan kepoada rakyat, aku sedar..kita dijalan yang baik.

sepanjang dari awal merdeka...UMno dan gagasan BN telah bersatu dan berkerjasama membangunkan negara dan oleh itu kita sudah sampai ketahap menggunakan BLOGGER dan media lain demi perjuangan yang tak kesudahan untuk menjahanamkan bangsa Melayu itu sendiri.

Keadilan ditubuhakan demi membela Anwar Ibrahim yang tumbang akibat perbuatannya sendiri..orang kata makan diri...

Paklah yang punya lah baik hati ingin insafkan anwar, namun seolah-olah melepaskan anjing tersepit, menyalak dan mengigit orang yang melepaskannya balik! adakah ini contoh seorang peminpin yang dulu mengatakan berjuang demi keadilan!

Cubalah imbas kembali semua peristiwa yang berkaitan dengan PAS dan juga PKR!semuanya melibatkan provoskasi yang amat merugikan rakyat..kedai-kedai ditutup, jalanraya disekat, budak kecil dipergunakan, Agama dikotakatikkan...inikah cara islam?

Islam mengalakan kesederahanaan dan berniaga untuk menambah baik ekonomi orang Islam...tapi PKr hanya menggalakan ke arah perangai perosak negara.

Suka tengok rakyat dan peminpin bertelagah sesama sendiri demi membalas dendam kesumat anwar sendiri.

Apa yang rakyat dapat dengan adanya PKR? apa yang rakyat dapat dengan adanya DAP?

Kerajaan memberi, betul lah kita menyumbang untuk semua rakyat kita, tak kira semasa piliharaya atau pun tidak...adakah PKR dan DAP menyumbang untuk rakyat atau pengundi semasa piliharaya?..rasanya tidak..mereka meraih duit rakyat dan gunakan bagi kepenntingan mereka dan sanak saudara mereka...

Masa piliharaya, sibuk berkempen demi keadilan konon,tapi adakah mereka menyumbang kepada rakyat?

Kononnya ranmai yang neghadiri ceramah mereka disesuatu tempat, rupanya mereka telah kumpulkan penyokong tetap yang telah dijanjikan pendapatan dalam acara ceramah itu...

Diberikan hak menjaja masa ceramah diadakan...disini telah buktikan bawaha rakyat tempatan diabaikan , apa salahnya beri laluan kepada penduduk tempatan untuk berniaga?

BN memberi. memang benar, PKR sekadar menerima dari PAS sahaja Kah.PAS yang buat Kerja..PKR yang merasa...betul lah tu...

Dalam BN memang ada yang baik ada yang jahat..dah adat kelahiran manusia...kita bergantung kepada dosa pahala...bukan nak cop UMNo Jahat!...

Tak betul..betulkan lah secara dalaman...sorang jahat kau banned semua...umpama marah nyamok sekor kau bakar kelambu...tak kesiankan anak-anak nak tidor ke?

Islam adalah untuk semua, bangsa Melayu harus dibela demi Tanah Melayu yang sudah serasi dengan nenek moyang kita...

Apakah kita mahu lihat sejarah? PKR pengkhianat bangsa...menjajah negara sendiri dan menjadi alat bangsa penjajah dan peneroka demi satu pemerintahan komunis moden?

Singapura yang tidak membela agama islam dan bangsa melayu...orang PAS nak buat sahabat? tidak kah kafir orang itu bersahabat dengan Lee Kwan yew?