Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

28.4.10

Dewa bertukar menjadi Babi Tunggal.

Kasihan Dr. Pornografi Porntip. Dia datang umpama Dewa tetapi bakal meninggalkan Malaysia macam babi tunggal yang tidak bermakna. Tentu kalian bertanya, siapa pula yang mendewakan Dr. Porno Porntip? 

YAB Menteri Besar Selangor bersama barisan kabinet beliau yang Maha Baghal.

Kebaghalan mereka sehingga sanggup membelanjakan sejumlah duit titik peluh rakyat Selangor untuk membayar Ratu Porno Dr. Porntip. Mereka menghina barisan forensik Malaysia. Tindakan mereka umpama menafikan kepakaran pakar forensik dari Malaysia.

Mereka kononnya mahukan kebenaran yang betul-betul benar. Khabarnya, Dr. Porntip bakal memberikan kebenaran yang paling benar.

Sekarang, khabarnya mereka akan menentang kesimpulan yang dibuat Prof Peter Venezis. Bagi mereka, ia bukan kebenaran yang hakiki.

CUKUP..CUKUP...SUDAH...SELESAIKAN ISU TEOH BENG HOCK DENGAN SEGERA. BANYAK LAGI ISU ISLAM, MELAYU DAN TANAHAIR YANG LEBIH PENTING.

Semua kena sedar, kebenaran yang hakiki adalah keadilan untuk Teoh. Maka, terima apa sahaja keputusan dari penemuan Prof Peter Venezis. Selagi kita menidakkan penemuan berfakta, maka selagi itulah kita menidakkan keadilan.

Akhir qalam, laknat buat penvigil-penvigil Islam, Menteri Besar Selangor (dan konco-konconya) dan orang-orang kafir yang mahu memijak kepala orang-orang Islam.

10 comments:

Desperado said...

Salam Tok Ghimau..

Heh...asyik tersyasul aje menaip nama dr porn tu yerk...

EHEHEHE

melayuangkat said...

Salam anakku,

Satu lagi kes akan diseret PR ke Mahkamah. Petition kemenangan BN tak sah.

Mengabehkan boreh lagi..

Anonymous said...

pigiah.... mengaku islam konon, islamkah kamu kalau dari segi perkataan pon orang dah boleh nilai manusia agama apa kamu!!! bagi kamu semua orang yang tak bersetuju dengan kamu, kamu tuduh macam macam. BABI menjadi ratib harian (jangan jangan hari hari makan babi?) allah hanya seiakan ua premis saja iaitu syurga dan neraka, nak kata lu boleh masuk syurga, aku tak jamin tapi kalau neraka tu Insyaallah senang jer tanpa hitungan!!!!

Harimau-Menaip said...

Anonymous,

Lain macam je. Dr. Porntip tu awek kau ke? Lain macam je selera kau ni.

Love Perak said...

mungkin kerana guna orang dalam malaysia senang pihak kerajaan nak menipu dan menyuap. hehehe. entahlah. wallahualam~

Hafizz said...

Hahaha..MeLaYu!!iSlAm??lu maBUK ke bAI??ke mmg hang NgOk??g tido lah,org nak MeLALAK hang pun nak MeLALAK..."Malay nEVEr lEARN to AccEPT people's OPINION as a GUIdE oR ChaNLLENGe"hUhUhU

Harimau-Menaip said...

Hafizzz,

engkau mesti pernah tadah jubo kat Khalid. Kalau tak, kenapa kau melenting macam bangang je ni?

Anonymous said...

dalam agama kami fitnah itu dosa besar,tapi tidak dalam agama kamu agaknya.belajarlah untuk memberi sumbangan yang baik pada pembaca .bertaubat sebelum maut memanggil kamu.

Harimau-Menaip said...

Anonymous,

Terima kasih atas nasihat.

Lepas ni, kau boleh tidor.

Bukan Melayu said...

Saudara,

Hina sangat ke Dr. Pornthip itu? Sebab dia bukan Melayu? bukan Islam? Atau kerana mendedahkan kepincangan siasatan dan bedah siasat yang dilakukan oleh doktor-2 yang takut periuk nasi mereka tergugat?

Tolonglah bro.. Dr. Pornthip yang kononnya Ratu Porn inilah yang bertanggungjawab mendedahkan pembunuhan 85 umat Islam di Takbai oleh kerajaan Thaksin.

Masa itu, bukan main darah saudara tersirap.. Kalau Islam tersirap; kalau bukan Islam air sirap ke?

Fikirlah memanjang sebelum menghina..