Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

6.9.11

ADLIN BINTI ABDUL JALIL

disalin dari blog: http://tunsabanbalek.blogspot.com

ALLAHUAKHBAR3x: Operasi PEMBONGKARAN IDENTITI 'Sitt Al Wuzara' BERJAYA!!!

Allah S.W.T berfirman dalam surah Ali Imran;
"Orang-orang kafir itu membuat tipu daya, dan Allah membalas tipu daya mereka itu. Dan Allah sebaik-baik pembalas tipu daya" (Ayat:54)

Akhirnya, seperti yang telah dijanjikan oleh page 'PENDEDAHAN ESKLUSIF-SIAPA SEBENAR SITT AL WUZARA' di laman Facebook, wajah sebenar individu yang bertanggungjawab dalam membuat blog khas untuk menghina Allah, Rasulullah S.A.W dan Islam telah dibongkar.

Seperti yang ditunjukkan dalam page tersebut inilah orangnya,



*Menurut page tersebut, inilah individu yang yang dikenali sebagai Sitt Al Wuzara @ ADLIN BINTI ABDUL JALIL







Lihat kuku yang ada pada gambar di atas kemudian lihat wajah yang berambut perang di bawah.



Itulah hadiah dari mereka buat ummat Islam bersempena dengan Aidilfitri ini. Segala butiran terperinci ada di sini Pendedahan esklusif siapa sebenar 'sitt al wuzara'. https://www.facebook.com/Pendedahan.Ekslusif

Bagi mereka yang mengikuti perkembangan operasi pembongkaran ini, kumpulan yang bergelar Gaysec, Anonymous dan KID-CSI TEAM merupakan hackers. Ucapan tahniah buat kumpulan ini atas kejayaan dan kemenangan mereka dalam mengalahkan golongan yang menghina Islam. May Allah bless us...

- sumber

5 comments:

Helmi said...

Salam Aidilfitri ... jalan mencari Ilmu

Unknown said...

muka mcm haramjadah

Anonymous said...

Budak ni dh kena mind control yg diformulasikan oleh zionis. Dh teruk budak ni kena. DNAnya telah dirancang melalui beberapa keturunan sblm dia. Malang nasib dia sbb DNAnya sesuai untuk menjadi pengikut tegar dajal spt yg ada di barat sekarang. Pasti budak ni tak tahu siapa diri dia yg sebenarnya, mungkin sama dgn penghasilan dajal. Kalau dia tahu asal usul dia mungkin dia mahu bertaubat jika dna manusianya lebih.

Anonymous said...

kasihani la dia. kerana azam kubur itu sungguh berat

Anonymous said...

Kenapa semua yg komen pasal budak ni menggunakan perkataan yg kesat2 belaka? Apa bezanya org yg bagi komen dgn yg dikomen klu mcm tu? Bukankah semua agama dlm dunia ini percaya bahawa Yang Maha Esa memerintahkan kita utk mengasihi sesama kita manusia..wlu mcm mana jahatnya manusia itu? Renung2kan lah..