Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

23.7.11

Papagomo Adalah Pelacur Tahap Pariah



 MUKA YANG BUAT MALAIKAT TAK MASUK RUMAH.



Cerita gua pasal Tun Faisal dan Papagomo. Tun Faisal adalah Pengerusi Media Baru Pemuda UMNO dan Papagomo adalah Blogger UMNO yang hidup dan matinya hanya untuk UMNO (macam pundek bunyik nye).

Gua ada nampak Tun Faisal berdebat dengan Papagomo di Twitter. Gua ingat apa hal la kecoh-kecoh ni. Gua pun study tweets Papagomo dan Tun Faisal. Apa gua jumpa? Gua nampak ada "dendam kesumat" dilubuk hati (kalau dia ni ada hati la) Papagomo kerana Tun Faisal melaporkan "sesuatu" hal tentang Papagomo.Gua pun terus layan blog Tun Faisal:

Dalam kes terbaru, Papagomo merasa tidak puas hati apabila saya melaporkan tweetnya berkaitan Menteri Dalam Negeri dan KDN kepada Setiausaha Politik. Ini adalah rutin biasa seorang pagawai dan saya telah mencadangkan kepada Setiausaha Politik untuk menegur Papagomo melalui saluran parti, iaitu melalui Ketua UMNO Bahagian Wangsamaju memandangkan Papagomo adalah ahli Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Wangsamaju.(sumber: SINI)

Perkara biasa lah tu beb. Namun, part yang best adalah ayat di bawah:

Papagomo berjuang tanpa dibayar? Sangat kelakar bila dia mengatakan perkara ini.( sumber: SINI)

Cis! Pelacur blog rupanya mamat barua ni. Pelacur hanya akan kangkang apabila kita bayar. Sama senarionya dengan Papagomo. Mana datangnya mamat tak sekolah dan bekas penjual barangan tiruan ni boleh beli Blackberry dan bayar domain "dot com" kalau "ehem ehem" tak bagi duit.

Rasa-rasa, kalau "ehem ehem" tak bayar mamat ni 3 bulan, mau dia sokong Lim Kit Siang ni.

Sekarang, rasa hormat gua lagi tinggi pada Anjing jiran gua dari rasa hormat gua pada Papagomo. PAPAGOMO , LU SUDAH DI CHECKMATE KAN!.

7 comments:

Anonymous said...

Kau ni pukimak anak haram tak tau ujung pangkal masuk campur hal orang, haritu kau kata parpu kaki arak padahal kenal dia pun kau tak, kau ni lagi hina beb, pelcaur jenis pukimak yang puja anwar tak hengt punya, aey pukimak kau percaya tak anwar menjuboer china doll?

Kau tau anwar pujaan hati kau tu kaki bontot? Kau ni jenis melayu pukimak tau.

Harimau-Menaip said...

Beb,

Lu maki gua ni, berapa 'ehem ehem" bayar lu beb? kalau takde dapat sen, lu memang bodoh la beb. Jual baju tiruan kat Uptown la lagi baik...

Anonymous said...

Terbaek beb. pergh...

Anonymous said...

hehee terbaek bro...!! nak gamba & video lagi best unt dedahkan siapa papagomo sebenarnya?? nak tengok sig papagomo mengesahkan dia ada terima duit??? nantikan je la..... skang ni blum cukup terdesak unt dedahkan...!!

PAPA GOMO said...

salam bro. terharu baca artikel lu ni. he he he. takpa bro orang boleh cakap macam macam kan...he he he

hakikatnya Gua masih berniaga di Uptown dan tak pernah tak menjalankan perniagaan Gua. malah makin hari makin berkembang. rezeki gua dalam business bukan lah seribu dua sebulan.

ada masa jengok gua baru tahu cerita peniaga uptown ni. he he he

pasal blackberry tu kita kena cerdik sebab blackberry Curve rm450 je sebiji.

pasal Domain name pun kita kena bijak jugak. lu pakai Bloggspot kan? cuba lu pergi pada domain Name yang Blogspot jual. 10 Dollar untuk setahun yang mana rm30 lebih sahaja untuk setahun.

sorry to say bro, bila kita pakai nama harimau ni kita kena cerdik nak terkam mangsa, jangan tetiba jadi bodoh.

apa pun tq sebab melambung lagi nama Papa Gomo. hilang sikit popularity anwar tu. He he he

salam perjuangan

Anonymous said...

Rimau bodoh.. shuhh2! jan campur krisis orang lain!

Anonymous said...

apa punya bangang..xkn nk beli blekberi nk kene ade juta2 dlm benk..bodo..