Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

11.8.09

Makkal ni anak Mat Saleh ke

LATEST UPDATE 3: THE HARIMAU WITHOUT BALLS HAS MADE FURTHER CLAIMS THAT WE ARE CONNECTED WITH OTHER WEBSITES IN MALAYSIA. THE MIGHT OF THE PEN STANDS ALONE. TO THIS BASTARD HARIMAU WHOSE UNMARRIED PARENTS HAVE GIVEN BIRTH TO AN ILLEGITIMATE BASTARD LIKE THIS ANIMAL WE SAY: BALLS TO YOU { pautan}

Baik budi bahasa budak ni. Pandai Mak Bapak dia menjaga. Dah lah baik, putih pula tu.

Macam anak Mat Saleh!

5 comments:

PARPUKARI said...

SIAPA ANAK HARAM NI TOK GHIMAU, TAKPE TOK GHIMAU, BAB NAK SEBUT PERKATAAN OUT OF THE WORLD INI SERAHKAN PADA SAYA!

BERANI SI KAUM KUFFAR NI NAK MENGHINA MELAYU LAGI YA?

Hope said...

My goodness. Kenapa sampai keluar bahasa macam ni?

Harimau-Menaip said...

Thanks PK.

Sayang juga Hope kat abang...

Anonymous said...

Keling-chai ni anak haram Henry Gurney. Depa nak saman british pasai 'bapak' dia tak hantaq mai nafkah.
Pasai tu la keling-chai ni tera cakap omputih. Bewwwak hidup punya keling-chai! Ada ati nak bela kg buah pala...tunjuk geran laa kalau hangpa nak ngaku tanah kg tu tok nenek hangpa punya! Silap besaq gomen bagi depa merempat dulu...lama-lama bewwak celapak naik ataih kepala.

Anonymous said...

Salam ya rimau,

Makkal.org ni rasanya berkaitan dengan pergerakan Makkal Sakhti. Orang kita ramai sokong mereka termasuk Orang Itu. Nah, tengok apa yang mereka hadiahkan kepada Melayu.

Makkal ni selalu pautkan snippet blog TMOF.

Melayu Islam