Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

10.8.09

Entri Khas: Loke Siew Fook

Entri ini tiada kaitan dengan mana-mana parti politik di Malaysia; tidak kira BN atau PR. Ia cuma perhitungan antara seorang penganut Agama Islam yang mengguna nama taip (atau nama pena) Harimau Menaip dengan Loke Siew Fook.

Loke Siew Fook pernah berucap di Taman Desa Rhu, Seremban pada 5hb (atau 6 hb) Mac tahun 2008, ketika padang Taman tersebut full house kerana rata-rata menunggu kehadiran Dato' Seri Anwar Ibrahim yang hadir ketika Azan Maghrib hampir berkumandang. Si Loke menyatakan dalam ucapan beliau bahawa beliau berasa terharu kerana buat julung-julung kalinya beliau yang juga mewakili DAP dapat menembusi kubu kuat Barisan Nasional. Ucapan beliau disambut dengan tepukan gemuruh. Bukan kerana aura beliau, tetapi kerana pemidato yang menentang Mohd Noor Awang iaitu Cikgu Latif berucap macam budak- budak tak sunat (menurut teman dari Taman Desa Rhu, Cikgu Latif masih menjalankan tugas sebagai Wakil Rakyat dengan cekap sehingga hari ini).

Harimau suka untuk memetik sedikit tulisan blog Pusaka Ayahanda:


"Mereka mendakwa saya menulis artikel-artikel tersebut dalam laman blog http://sjsandteam.wordpress.com/. Saya ingin menegaskan bahawa saya tidak tahu-menahu tentang kewujudan blog ini dan tidak tahu siapa pemunya blog tersebut.

Si Ketua DAPSY yang bak kata P. Ramlee, "sepatutnya lahir sebagai binatang" (sekadar metafora) ini cukup bodoh dan baghal; hinggakan memusnahkan kelayakan beliau untuk menjadi seorang Pemimpin. Kerana apa? Kerana lakonan bangsat beliau cukup kelihatan palsu dan meloyakan.

Si baghal ini sepatutnya mencari hingga ke lubang khinzir dan mengkaji siapakah penulis blog puaka SJSandTeam tersebut. Kalau baghal sangat, beliau boleh cuba bertanya dengan penulis blog Zorro-Unmasked. Jika diamati dari pautan ini (http://zorro-zorro-unmasked.blogspot.com/search?q=The+Might+Of+The+Pen), penulis blog tersebut "mungkin" kenal dan akrab dengan Laknatullah SJSandTeam. Dan, mungkin sepusat-sepusing dengan penulis blog "Pen Murahan" tu.

Namun, beliau memilih untuk mengemis simpati di blog tersohor Rocky Bru ( http://rockybru.com.my/2009/08/loke-siew-fook-did-you-write-that-about.html). Cukup memalukan. si Baghal ini cukup memalukan Negeri Sembilan. Macamana lah Cina- cina Rasah boleh memangkah beliau berbanding Dr. Yow yang cukup berjasa untuk Rasah dengan berdiri megahnya Pusat Haemodialisis Mawar? Harimau bukan barua MCA tetapi Dr. Yow ini bekas ADUN Lukut dan Harimau memang anak jati Port Dickson.

Loke, berambuslah kamu dari landskap politik Malaysia. Melayu- Melayu bodoh yang bersorak pada ucapan kamu sudah tidak bodoh lagi. Kau jangan ingat kau akan mudah menembusi lagi MANA- MANA PERTEMPATAN/ TAMAN PERUMAHAN MAJORITI ORANG MELAYU DI SEREMBAN. Kamu hanya mendatangkan porak- peranda kepada keamanan Malaysia sahaja.

Kalau kau ingat Ronnie Liu boleh tolong kau kat Seremban, kau silap bro. Di Seremban, zaman kongsi gelap dah tak main sangat. Orang tengah sibuk main kongsi terang.

Pada kalian yang membaca, Amati sorotan tulisan- tulisan yang Harimau petik dari blog- blog lain tentang kebiadapan Loke Siew Fook. Yang paling kelakar, tahu pulak dia mahu buat laporan Polis? Percaya pulak dia pada Integriti PDRM. Kenapa tidak dilapor pada Balai Bomba Rahang? Hahahaha.. Bodoh punya olang! Dan, kalian buatlah kesimpulan samada mamat ni wajar lagi bermain politik atau tidak. Jangan bercakap atas pentas mana- mana parti, tetapi bicaralah sebagai seorang Muslim yang sayangkan Agamanya.

DAP Hina Sultan Perak dan Raja Nazrin pulak
DAPSY tak mengaku hina Islam dan Raja2 Melayu.
http://rockybru.com.my/2009/08/loke-siew-fook-did-you-write-that-about.html
GEMPAR - SI ANAK BABI SIEW FUCK TAK NAK MENGAKU!
THIS IS DOWNRIGHT SEDITION
http://img21.imageshack.us/img21/694/azlanthekingcobraofpera.png
Anthony Loke Siew Fook Menghina Islam?


Harimau: Jika dia meminta maaf pada semua Umat Islam, maka penulis blog ini juga akan meminta maaf. Sekurang-kurangnya, Loke WAJIB mendedahkan siapa dia di balik tabir The Might Of The Pen! Bukan apa, ramai "Peminat" dia nak minta autograph.

6 comments:

Anonymous said...

Ini anak babi bangsat siu fuck memang talak telut punya sooo haii! Belani buat talak belani tanggung punya sooo haii! Sendiri pangsai pun talak mo ngaku haww siau punya sooo haii!

Itu hali anti-ISA punya masa lia piggy ginting main poker. Butut talak telut punya bangsat lo. Ini maciam busuk pulut punyia olang pun ala olang PAS mau bikin kawan...soo haaii punya ooo..lang pusi lang kung pusi kung! Butut-butut cinabeng ooo ini olang.

Malaysian said...

Sila kaji...

Kenapa tiba-tiba banyak kes yang melibatkan Pakatan Rakyat...

di depan orang melayu:
Mereka mengambarkan Anwar itu pengkhianat Bangsa.

Mereka mengambarkan DAP itu anti Islam dan anti Melayu.

Mereka mengambarkan PAS itu boneka DAP.

di depan orang bukan melayu:
Mereka mengambarkan DAP itu bekerjasama dengan PAS untuk menubuhakan Negara Islam.

Mereka mengambarkan PAS itu berhasrat mengharamkan minuman keras & tutup rumah penyembelihan khinzir.

Kenapa mereka melontarkan kenyataan yang berbeza di kaum yang berbeza?

Ya, perang media sudah bermula, siapa yang menguasai Media Malaysia?

Ada yang mengatakan pilihanraya DUN Perak akan diadakan sekiranya mereka berjaya menguasai 60% sokongan orang Melayu dan 80% Orang kaum lain.

Ada yang mengatakan 16 September Selangor akan dirampas kembali oleh BN,

Adakah semua ini berkaitan? fikir-fikirkan.


Regards,
Malaysian Come First
GoMalaysian.Blogspot.Com

Harimau-Menaip said...

Malaysian,

Kalau tulisan tu disiar di Utusan Malaysia...den malas nak komen.

Ini disiar dalam blog The Might Of The Pen.

Nak kaji apa pulak? Kaji siapa penulis blog keparat tu ke?

Anonymous said...

Salam ya rimau,

Apabila orang bukan Islam merendahkan agama, orang Islam kena ke hadapan melakukan pembelaan baik dalam bentuk tindakan, kata-kata atau bantahan setidak-tidaknya satu bantahan kecil dari dalam hati.

Ramai yang membantah penulisan TMOF. Dek kerana bantahan tersebut si empunya blok tiba-tiba menyisihkan diri, tidak mengaku bahkan memadam terus blog tersebut.

Itu menunjukkan bahawa orang bukan Islam akan berasa gentar dan gerun apabila kuat gema bantahan dari orang Islam.

Adakah bagusnya jika gema bantahan yang kuat ini turut kedengaran dalam isu-isu lain berkaitan kesucian agama supaya orang bukan Islam tidak lagi berani menghina kesucian agama Islam.

Marah benar TMOF kepada saudara.

http://www.makkal.org/content/harimau-menaip-laknatullah-munafiq-terrorist

Melayu Islam.

Anonymous said...

Salam bro,

Mohon untuk disiarkan artikel ini di dalam blog baru
http://neutraldaily.blogspot.com/

Anonymous said...

Salam,

Rujuk cache artikel yang ditulis oleh blog (pro pakatan rakyat) sjsandteam ini. Memang sangat kurang ajar. Sila buat laporan polis beramai-ramai.

Hina Raja Melayu:
http://74.125.153.132/search?q=cache:WunI9UykGzAJ:sjsandteam.wordpress.com/2009/03/16/nazrin-of-peraklike-father-like-son/+nazrin+who+sold+the+state+of+perak+to+the+BN+thieves&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=my&client=firefox-a

http://74.125.153.132/search?q=cache:C-Gim3bwzAQJ:sjsandteam.wordpress.com/2009/02/06/goodbye-raja-azlan-shah-dutyfree-and-fully-paid/+raja+azlan+mighty+pen&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=my

Hina Islam:
http://74.125.153.132/search?q=cache:Zs3ynQdnjOEJ:sjsandteam.wordpress.com/2008/12/08/fuck-you-and-balls-fatwah/+mighty+pen+fuck+islam&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=my&client=firefox-a

Sudah-sudahlah wahai orang Pas. Buka mata! (dan akal!)

KP