Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

12.8.09

Makkal.Org: Organisasi Bongap!

LATEST UPDATE (2): WE WISH TO INFORM ALL OUR READERS THAT THE MIGHT OF THE PEN WILL NEVER DELETE ANY OF OUR ARTICLES DISPLAYED BY US. HARIMAU MENAIP WHICH IS MISLEADING ALL MUSLIM READERS HAS INDICATED IN THEIR WEBSITE THAT WE HAVE PULLED DOWN OUR ARTICLES. TO ALL READERS, IT IS COMMON SENSE THAT ALL YOU NEED TO DO IS TO SEARCH OUR ARCHIVES OR JUST TYPE THE NAME OF THE SAID ARTICLE UNDER SEARCH, AND IT WILL LEAD YOU TO ANY ARTICLE THAT YOU WANT TO READ. WE ARE NOT COWARDS LIKE HIM TO MISLEAD READERS. FROM HERE YOU CAN JUDGE HIS EVIL AND CORRUPT INTENTIONS. { pautan}

Dei Makkal! Tolong sampaikan pada SJSandTeam (penulis blog The Might Of The Pen). Orang kampung den khobar, ekau dongan dio cakap macam koling (diluluskan oleh Kelab Bahasa Kampung) . Den tak cakap tau. Ni oghang kampung den yang khoba.

Khoba taknak delete mano- mano post..tapi delete satu blog toruih.

Bongap ko apo ko ni?

Ekau jangan marah den. Marah diri ekau sondiri yang telah dilahirkan bongap.

"Bukan Salah Ibu Mengandung, Salah Ayah Tak Pakai Kondom"

4 comments:

Tungaklangit said...

salam

memang dia orang tu bengap dan bangang... dia tak tahuke dah delete semuanya


salam

ustazSAID said...

Teruskan pjuangan Tuan Harimau, pjuangan terus bliku bila ulamak politik bfatwa DAP x salah hina Islam sbb durang x faham. So, kita pun bolehlah belasah, sbb kita pun x faham?

MAHAGURU58 said...

Assalamualaikum Tok Rimau.

Jenis baling batu sembunyi tangan ni ramai.

Spesis bangsat lagi bacul tahap tak ada kelas!

Depa mengata maki hamun kita, memfitnah kita barua UMNO lah, dah dibeli UMNO lah, terroris lah, dsbnya boleh tapi bila kita smash balik sekor sekor tu dituduh kita tak leh terima kritikan?

Tak ke dajai namanya ini?

Spesis macam Tulang Besi, Anak Perelih, Sjsandteam serta Makkal.org ni semua sama sejenis.

Jenis anonymous penakut takdak teloq!

Kecik kecik taknak mampos, dah besar menyusahkan orang.

Depa ni menyebar fitnah setiap hari, bukannya menabur jasa tetapi menambah dosa di akaun masing masing!

Dengan puak bangsat macam ini, tak ada guna kita berbahasa elok sebab kepala otak depa macam otak penuh berisi najis.

Tak ada baiknya kita ni pada pandangan mereka!

Asyik orang lain je yang salah, mereka anggap diri mereka yang pencacai itu suci dan maksum tahap gaban!

Piiiiraaah!!!!

Hashim Gila kat kampong aku lebih mulia dari geng pondan tahap kaki lima ni!

Mahaguru58 tetap bersamamu wahai sahabatku didalam menentang barua barua ini!

Harimau-Menaip said...

Mahaguru58, Ustaz Said dan Tungaklangit yang dihormati dan disanjungi;

Terima kasih banyak-banyak.