Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

24.1.09

Jangan Cemar Tanah Ini

"Sri Lankan army source speculated that he might be either in some coastal area in between Kerala and Tamil Nadu, or else in Penang, Malaysia. When asked why Malaysia, Army source said civilians are of the view that in Malaysia there are scores of hardcore LTTE supporters and many of them in the Penang state. In that state, there are good number of hardcore LTTErs in the state government and it would be easy for them to keep him in safe houses in Penang.” {klik sini }

Kepada Dato' Seri Anwar, anda perlu menjawab kerana anak buah anda (Timbalan Ketua Menteri II Penang, Prof Ramasamy) telah dikatakan bersekongkol dengan militan pengganas LTTE. Ingat Dato' Seri. Secalit sahaja luka pada anak Malaysia atau secubit sahaja kekecohan yang bakal terjadi di Tanah ini dek angkara LTTE, anda yang akan dicari dan dipersoal.

Ketua Pengarah Imigresen juga perlu menjawab bagaimana Prabhakaran boleh terlepas masuk dan menghirup udara bumi Malaysia nan permai ini. Samada anda sedang tidur atau apa; anda bertanggungjawab sepenuhnya.

Kepada semua, inilah antara bukti dan asbab kenapa DAP perlu diterajang keluar dari landskap politik Malaysia. Harimau mencadangkan agar Mufti membuat fatwa terhadap pengharaman umat Islam mengundi calon-calon DAP.

Menafikan Hak memilih? Persetan sama hak itu. Ia undang-undang manusia dan kita boleh mengubahnya...mengikut selera sendiri.

7 comments:

melayuangkat said...

Salam anakku,

Mak Cik pernah terjumpa seorang India Islam dalam satu jamuan dan dia menyuarakan betapa ini isu serious.

Dia hairan mengapa kerajaan kita tidak pro aktif. Ancaman ini katanya benar. LTTE ini amat merbahaya dan dikatakan ramai pengikut mereka di sini yang simpati dan menghulurkan bantuan dalam soal kewangan.

Kita pun tak pasti kesahihannya tapi kalau tak ada angin tak kan pokok bergoyang. Ayuh Pasukkan Special Branch Malaysia, sila siasat dengan teliti dan rapi dan ambil tindakan segera.

Kepada sesiapa sahaja yang ada kaitan dengan LTTE ini amat patut diawasi dan tidak boleh diberi amanah apa apa pun dalam kerajaan. Musnah dan Punah nanti.

Isa said...

Yang ini kita sependapat...

GOMO said...

BAHAYA NI BRO...
HAPUSKAN JE SAPA-SAPA YANG BERSEKONGKOL DENGAN TAMIL GILA NI!!!
HINDRAF KIRA GENG TAMIL GILA LAH!!!

DAH MENUMPANG KAT TANAH MELAYU LAGI MAU BIKIN KECOH!!!

SEBARKAN BRO HAL INI!!!

ANWAR DAH TUKAR SELERA NAK MELIWAT GOLONGAN TAMIL GILA PULAK!!!
KUNYIT BANYAK KATANYA!!!

Anonymous said...

aku sokong kumpulan yang dizalimi untuk mendapat keadilan bukan menghentam tanpa mengetahui latar belakangnya.

Harimau-Menaip said...

Anonymous, anda menyokong atau tidak dengan kehadiran pemimpin LTTE?

Gerila Pembebasan Auta Pradesh said...

Sekali imbas, kita lihat mereka seperti golongan tertindas yang perlukan pembelaan. Tapi dua kali imbas, mereka sebenarnya dua kali lima !

Sudah terbukti bahawa LTTE juga terlibat dengan pembantaian sistematik umat Islam Sri Lanka hanya kerana umat Islam di sana tidak menyokong perjuangan mereka.

Pada tahun 1990, seramai 75,000 telah diusir dari Jaffna sehelai sepinggang dan ada juga kes pembunuhan beramai ramai seperti yang berlaku di dalam MASJID di pekan Kattakundi ( 1990 ) :

http://en.wikipedia.org/wiki/Kattankudi_mosque_massacre

Itu baru sedikit, ada banyak lagi kes seumpamanya !

Oleh yang demikian,
sesuatu wajar dilakukan kepada mereka yang bersekongkol dengan LTTE di Malaysia !

Gerila Pembebasan Auta Pradesh said...

Sekali imbas, kita lihat mereka seperti golongan tertindas yang perlukan pembelaan. Tapi dua kali imbas, mereka sebenarnya dua kali lima !

Sudah terbukti bahawa LTTE juga terlibat dengan pembantaian sistematik umat Islam Sri Lanka hanya kerana umat Islam di sana tidak menyokong perjuangan mereka.

Pada tahun 1990, seramai 75,000 telah diusir dari Jaffna sehelai sepinggang dan ada juga kes pembunuhan beramai ramai seperti yang berlaku di dalam MASJID di pekan Kattakundi ( 1990 ) :

http://en.wikipedia.org/wiki/Kattankudi_mosque_massacre

Itu baru sedikit, ada banyak lagi kes seumpamanya !

Oleh yang demikian,
sesuatu wajar dilakukan kepada mereka yang bersekongkol dengan LTTE di Malaysia !