Petikan Salafi

"Demi Allah, kita berperang bukan berdasarkan bilangan, kekuatan atau Jumlah, kita berperang untuk memuliakan Agama yang telah dimuliakan Allah ini" Abdullah Ibn Rawahah r.a.


"Demi Allah! Debu yang berada di hidung kuda para sahabat nabi s.a.w yang berjuang bersama Nabi s.a.w lebih mulia dari kebanyakan sultan atau raja yang ada dalam dunia ini." Dr. Asri

"Demi Allah! Aku tolak Syiah; bukan dengan tangan tetapi dengan kaki" Harimau Menaip.



Mutiara Kata

Dari Ibnu Umar ra berkata: Rasulullah saw memegang pundakku dan bersabda, “Jadilah engkau di dunia ini seperti orang asing atau penyeberang jalan.” Ibnu Umar ra berkata, “Jika kamu berada di petang hari, jangan menunggu pagi hari, dan jika engkau di pagi hari janganlah menunggu petang, manfaatkanlah masa sihat. Sebelum datang masa sakitmu dan saat hidupmu sebelum datang kematianmu.” (HR. Bukhari)

“Sesungguhnya bermula datangnya Islam dianggap ghurabaa(dagang/asing) dan akan datang kembali ghurabaa(dagang/asing) maka berbahagialah orang-orang asing itu. Para sahabat bertanya kepada Rasulullah Saw, “Ya Rasulullah, apa yang dimaksud orang asing itu?” Lalu Rasulullah menjawab, “Orang yang melakukan kebaikan-kebaikan di saat orang-orang melakukan kerosakan.” (HR. Muslim)

Dan dalam riwayat lain, "Sesungguhnya baginda ditanya perihal orang-orang yang asing itu, lalu baginda menjawab, "Iaitu orang-orang yang menghidupkan-hidupkan apa yang telah dimatikan manusia dari sunnahku" (HR Muslim, Ibnu Majah, dan at-Thabrani)

Dalam riwayat lain dari Ibnu Wahbin, "Baginda saw. bersabda, "Kebahagiaanlah bagi orang-orang yang asing, iaitu mereka yang berpegang teguh pada kitab Allah ketika ditinggalkan oleh orang banyak dan mengerjakan sunnah ketika dipadamkan oleh orang banyak"

Pemuda-Pemudi Harimau

6.1.09

Malaysia Mahu Mencabar Allah?









Kenapa kita mencabar Allah dengan membenarkan Pesta Gay di tanahair kita? Kenapa kita mengundang bala? Tolong jangan undang bala dan janganlah mencabar Allah.
Apa kata Menteri Wilayah Persekutuan agaknya? "Tak tahu" atau "Itulah namanya kebebasan dan hak asasi"?
Tentu kita ingat sejarah Kaum Nabi Lut.

Harimau: gambar diterima melalui emel dan nama tempat maksiat tersebut dihitamkan atas sebab etika penulisan blog Harimau Menaip.

29 comments:

nong_Justina T said...

Apa da jadi dengan dunia kita ni??
Memalukan saja..malapetaka dunia terjadi sebahagiannya disebabkan oleh rendahnya nilai moral manusia.

Depan mata saya pernah berlaku "lelaki melanggan pondan"
Tak mustahil dunia akan kiamat cepat.

Ahmad Saabun said...

Tuan, Jika benar ianya berlaku di negara ini semua pihak yang sedang berperang di KT patut membantah dan mengutuk perbuatan ini. Kita minta Zulhasnan jawab dulu. Jangan kita undang bala dari Allah kerana perbuatan segelintir manusia seperti gambar yang tuan paparkan.

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

nau'zubillah...apa nak jadi dgn anak remaja Islam kita...

sape penyumbang kepada kerosakkan ni..??

kulatlapok said...

salam Bro:

Kaum LUT telah dibinasakan oelh Allah SWT. dengan seksaannya yg amat dasyat. Sekarang giliran golongan ini yg tumbuhy dalam Umat Muhammad.. Jangan cabar MAHA KESABARAN ALLAH SWT KERANA DIA MAHA MEMBRONTAK...

melayuangkat said...

AstagfirullahalAzim!!!

"Ya Allah swt, Anugerahkanlah kepada anak anak cucu cucu cicit kami, IMAN dan TAQWA dalam dada mereka HANYA tunduk dan patuh kepadaMU yang satu.

Jauhkanlah benda benda maksiat keji dari hati sanubari mereka sampai bila bila..Ampunilah dosa dosa kami, Ya Allah."


Salam Anakku,

Pagi pagi ni, sebelum Mak Cik ke kampus, terkejut lihat apa yang kamu blogkan.

Bagi Mak Cik mereka yang sesat sebegini adalah kerana salah mereka sendiri. Mereka yang berniat jahat dan serong akan CARI cara cara untuk melakukannya.

Kita orang biasa ini atau pun pihak berkuasa tak boleh bendung seratus peratus. Pandailah nanti mereka cari tempat, geng geng dengan agenda mereka tersendiri.
Dengan dorongan syaitan dan pertolongan Iblis akan berjalan lancarlah perancangan mereka.

Memang kita bimbang kena tempias laknat Allah swt pada kita semua kerana perilaku songsang yang menjijikkan ini. Apa nak jadilah dengan orang yang macam ini ya?
Semakin menjadi jadi pulak homo dan lesbian ini sekarang. Mak Cik dengar saja tapi inilah baru dapat lihat gambar gambarnya.

Betul betul menjijikkan!!!

Harimau-Menaip said...

Ibu, Tuan Kulat, Ms Nong, Puan Ummi dan Tuan Ahmad,

Saya juga terasa nak muntah melihat gambar2 tersebut dan takut nanti kita akan ditimpa bala.

Kita sudah terlupa sangat ni...Wajar ada orang yang ingat mengingatkan.

Bersamalah kita ingat-mengingatkan..

Wallahualam.

M.Saad said...

Tuan harimau....

Gejala spt disebutkan dan pelbagai lagi gejala buruk telah lama menular dikalangan masyarakat dewasa ini...Ini disebabkan oleh sikap menjaga tepi kain sendiri masyarakat itu sendiri...contohnya:

-Pihak berkuasa agama hanya menjalankan tugas di waktu pejabat sahaja (maklumlah, makan gaji bukan kerja untuk islam)...tiada inisiatif untuk bekerja lebih masa untuk menyiasat dan membenteras gejala seperti ini.
Maksiat bukannya berlaku waktu siang.
-Parti politik (tak kira PAS, UMNO, PKR )hanya berpolitik perut sendiri. Cakap nak jaga agama dan bangsa, tapi perkara macam nie dibiarkan berleluasa.
-Masyarakat kata, apa nak jadi, jadilah bukan anak aku.....

Cuba tuan harimau kirim gambaq di atas kat JAWI, apa depa nak buat.

Sedingin Salju said...

Tok rimau, nasib baik aku buta. Aku dapat dengaq komputer baca saja.

Encik, tolong hantar laporan ke news@tv3.com.my encik. kena bertindak ni.

F.A.Z.R.U.L.L.S said...

Salam tuan,

Apa nak jadi Malaysia sekarang ni.. dengan dilanda isu kegawatan 2009 memang mencabar.. adakah ini kesan bala dari mereka yang membuat onak...

Salam...

Nan Naga said...

Hmmm.. kalau kaum gay ni Hamas, Hizbullah dan Israel nak Bom.. aku tak kisah..gunalah apa senjata sekali pun..:P

Ini budaya paling bahaya yang sedang menular kat negara kita

Kisah Nabi Luthklik sini

mountdweller said...

Salam Tok Rimau,

Kesal dan takut! mereka memang mengundang 'bala' dari Allah. Si laknat mana pula yang memberikan kebenaran kepada pengajur pesta gila ini?

Betul kata Tok Rimau tu. "Tolonglah jangan cabar Allah"

Anonymous said...

Dunia Akhir zaman ulamak leka dengan politik. Kalau Pemimpin politik PKR yang lakukan tentu di bela. Katakan konsparisi, akhibatnya Gejala liwat ni sudah menjadi biasa. Kalau hendak
benteras gejala ni kutuk perangi habis habisan jangan pilih bulu. Gejala liwat ni lebih bahaya dari rasuah. Ulama jangan tutup sebelah mata.

Anonymous said...

macam lahanat perilaku mereka mereka ini. jijik dan hina sekali.

Danielle_Corleone said...

parah ni bro!

Aboo said...

Bro Rimau!

Ni sapa kasi permit nih?!

alongwantaiping said...

apa nak jd dengan dunia hari ini

man_helang said...

apo lg tok...ko kasi ngap la sowang2...

EdiÁ•ě said...

macam seksi aja... LOL!

orang gila2 belaka..

wanita lawa tak nak!

Lt M Muss (PSSTUDM) said...

Apa bila nafsu tidak dikawal, semua balasan Tuhan dilupakan. Yang tak baik dijadikan amalan.. Nafsu apa ini?? Sesama jenis pun nak.... Mana-mana pemimpin khususnya kerajaan kena mengambil langkah drastik untuk mengawal kegiatan mereka ini.. Jangan biarkan... Bila-bila Allah boleh turunkan bala..

Perbuatan mereka ini lebih buruk dari binatang...

blog13sen said...

Assalamulaikum.
Kutukan saja tidak memadai.Sesiapa yang tahu berkenaan di mana acara itu diadakan perlu membuat laporan polis dan membuat laporan kepada jabatan agama islam.

Pakteh said...

harap akan ada tindakan secepat mungkin dari pihak berkuasa..

Zackry said...

Assalamualaikum semua,

Sebab tu kita perlu laksanakan HUKUM HUDUD untuk mendisiplinkan manusia-manuisa lahanat macam nie.

LEKIR said...

Assalamualaikum Harimau menaip,

Dedahkan saja tempat pesta gay tersebut

Biar senang kita benteras

Harimau-Menaip said...

Boleh beri emel..Den forwardkan emel tu.

Kita sama2 siasat.

LEKIR said...

Assalamualaikum,

E-mail Lekir-lekir_08@yahoo.com

nurdaniella said...

masya Allah.. macam tak percaya jer.. tak ku sangka perkara ni terjadi kat malaysia.. selalunya kita tengok kat luar negara jer.. harap2 jangan la menjadi satu sebab untuk Allah turunkan bala pada kita.. bala bila dah menimpa, bukan sahaja atas mereka yang berdosa ni.. yang tak bersalah juga akan terlibat sama.. subhanallah..

Stan Mavericks said...

apa neraka yg sudah berlaku ini?

adikacu said...

golongan songsang ni dh lama menapak kat tanah air kita. bukan saja lelaki wanita2 yg songsang pun kian bertambah. cuma kita kurang didedahkan oleh masalah sosial yg satu ni.

Pengobatan Tradisional Hiv Aids said...

astagfirullah...miris saya lihatnya,,bagaimana mungkin itu terjadi,,ikhh,,,,